تدوین و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری سازنده گرایی

مژگان فریدون نژاد؛ غلامعلی افروز؛ مسعود غلامعلی لواسانی

دوره 28، شماره 2 ، مهر 1400، ، صفحه 157-178

https://doi.org/10.22055/psy.2021.35375.2611

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تدوین و اعتباریابی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه یادگیری سازنده گرایی انجام شد. این پژوهش یک مطالعه کیفی می باشد که از روش تحلیل محتوای Braun, V., & Clarke, V. (2006) بهره جسته است. شرکت کنندگان این پژوهش را 22 نفر از متخصصان موضوعی تشکیل می داد که به صورت روش نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. استراتژی انتخاب این محققان بر اساس میزان ...  بیشتر